Leva i Nuet..

Ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och sakna eller längta. Det finns så mycket att sakna och längta till. Jag saknar barndomen, vissa vänner, min bror, sommaren osv. . JAg längtar till sommaren, att flytta, framtiden, gå ut skolan , bli kär, få eget hus o gå bibelskola. Den senaste månaden har jag nästan bara gjort detta. Längtat och saknat. Visst gör man det ibland ,men jag tror att man lätt bara gör det och slutar att uppskatta nuet och det man har. Det har jag gjort.  O ibland orkar jag inte försöka njuta av nuet. Men det är så viktigt. Man lever verkligen livet bara 1 gång. o den här åldern kommer jag aldrig tillbaka till. Så jag ska njuta av den också. Jag har ju ändå vännerm familj och en Gud som älskar mig. jag har ett hem, pengar,mat o kläder. När man tänker på de människor som oroar sig för om de ska hitta någon mat för dagen så känner man lite skam. . o de borde man nog. För man har det så bra. Och nu, vid 15 år . har jag mycket plugg, går snart ut, inget nytt, lite ups and down ibland. men det är ändå så bra. Livet. NUET. Jag måste börja leva mer i nu. Älska nu , älska mig, älska vänner, familj, situationen och ja,, allt.
Taack gud för att du skapat mig så underbar, och att jag får leva här, med människor jag älskar , i sverige och ha det så bra.
Behövde verkligen skriva av mig.. haha
Judith och jag innan hon åkte till USA
ellen!<3
älskade syster<3
the book of love, hope ,truth, inspiration.. Everything..
Nooomi och jag
Jorden runt
Josua och madde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0