JUDITHS

HeY! Nu är jag hemma igen. Det var en bra kväll. Så skönt med lov. Så är det påsk. Tack Jesus för att du dog för mig. Jag älskar dig. Du offrade ditt liv, för lilla mig. . Oh hjälp det är så stort. Han DOG för mig, och dig. . TACK!<3
men snart är lovet slut. Usch blää. vill inte! haha. har ett bra lov. .
O kom o tänka på en kul grej. . Judith är ju i Amerikat ..
Jag sitter i hennes säng, ska sova i hennes rum, sitter i hennes kläder, använder hennes saker, skriver just nu på hennes dator och lyssnar på hennes Musik. . HAHA. Det är det bra med att hon är borta, jag tar över ALLT hon lämnat kvar. .. haha . MEn det är det ända bra. . saknar HENNE! Puss , älskar dig judith !<3 och dina grejor ;)
Billy och Judith i New York . Snyggingar! Saknar dem båda. .
The girl in the sister

Kommentarer
Postat av: respan

Ahhh vad du är lik elsa !

2011-05-06 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0