God Morgon!

God morgon!
skönt med lov känner jag. . Sitter o har just kollat på film. Gick upp tidigt och åt frukost med Rebecka, sedan stack hon. så har varit vaken sen 9. älskar att äta kvarbliven mat/snacks sen gårdagen. Äter chips o kollar på film. haha. Men nu ska jag upp o städa lite. O Plugga. Usch . hatar att tänka på skolan på lov! men måste.. .
Aja, det måste bli klart någon gång! Spanska och Religion är det som gäller! .
Ha en bra Onsdag! :)
Btw , Judith är i New york nu. . Hon ska vara i USA i 3 veckor. HUR SKA JAG KLARA MIG. . Alltså Judith är typ min andra halva.. haah !
judith har tagit med sig sin kamera. så kan inte ta nya bilder..  .Typiskt. haah, tur att datorn är kvar iaf ! ;)
VÅÅR! älskar det. . mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0