First day in school

Heej. Idag började skolan igen . Känns som man inte varit ifrån . . haha. Men usch.. vi har så mycket framför .. massor prov! men det ska nog gå för sig, hoppas jag!  haha. Sluta sent idag.  är helt slut. . det kanske beror på denna värmen ? det är så varmt så man svettas ihjäl ju! hahah. hemskt. . aja . ska sticka till ikano MEd Bror nu och hitta present till Ellen som fyller 13 idag! :D kult. dAagen är långtifrån slut. .  tårta o grejer sen! aja, måste dra mig. HAPPY BIRTHDAY ELLEN!! Bilder på henne kommer typ ikväll. . hinner inte nu . .bara på mig. HEHE
det är ljuuuust!
kul tjej. Yeej

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: den första köpte jag på monki i malmö, kommer inte ihåg hur mycket den kostade, men priset var inte så farligt. Sista är köpt på H&M, också i malmö för 300:- , ska ha den på skolavslutningen tror jag! Puss!

2011-04-28 @ 17:57:33
URL: http://theamandatitle.devote.se
Postat av: amanda

menade att den sista kostade 399:- :D

2011-04-28 @ 17:58:24
URL: http://theamandatitle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0