Dag 5- min bästa vän

Jahupp ,detta igen då.
Okej..  Hur ska jag börja? . .
När jag var liten så hade alla en såndär "bästavänförevigt,bara vi 2,jag släpper inte din arm enns en sekund". Men jag hade aldrig någon sådan i skolan, som alla andra.. inte utanför heller (var ju dock mycket med Gwendo men det var tidigare och vi umgick inte alltför ofta) Så jag har alltid varit den utan bästastebästaste vän. Men sedan när jag blev äldre så vart allt lite lättare när man fick fler kompisar och flera bästavänner. (dock så vart man bästavänner på typ en dag ibland.. . haha ! ) Men iaf. . jag saknade hela tiden att ha en bästavän som jag kan dela allt med. utan att det ska vara jobbigt. o inte behöva dölja eller ljuga om något för att man skäms. Så på ett bjärkaläger lärde jag känna Olivia . Oliva var en väldigt härlig person. Vi började umgås på fritiden efter det lägret mellan 6an och 7an. Vi började vara mer och mer hela tiden. O det var på så vis vår vänskap växte fram. Vi klickade så otroligt bra. Och vi båda behövde varandra så otroligt mycket. Jag behövde en Riktig bästa vän och Olivia behövde det också. En äkta vän. Så vi blev bästa vänner. Och jag hade åntligen funnit den där bästa vännen jag så länge saknat. En vän som Olivia. Olivia är knäpp,snäll,galen,stört rolig,klantig,älskvärd, ärlig, härlig,okomplicerad, villkorslös, en vän att prata med, lusa sig mot och absolut en vän som kan få mig att le när jag bara vill gråta skrika o typ hata allt ..  haha. Olivia har verkligen funnits där i vått och torrt. När andra vänner man trott var typ de bästa ,svikit så har hon alltid stått kvar. Efter fyra år nu. Jag behövde henne och behöver henne. Hela tiden. Oliva är bäst. Jag älskar henne så obeskrivligt. Hon är det jag så länge saknade. Hon är min BÄSTA vän. Skönt. äntligen kan jag säga att jag har verkligen någon sådan.. VERKLIGEN . .
Olivia. Jag tjuter snart. ÄLSKAR DIG SÅ GALET MYCKET OLIVIA! TACK FÖR ATT DU FINNS ÄCKELPÄCKEL ÄLSKADE DU! PUSS
(såklart har jag haft och har andra bästa vänner. älskar er också . . MASSOR! haha )
Vart med Olivia i bornäs hela helgen :) det va kul, förutom att jag va sjuk o vi tappa hennes Kamera i vattnet. Vi bestämde oss för att ta båten till udden, o jag skulle stå på land och hon i båten. när vi sattit ankaret på land och jag hade gått upp på land, ramla åran , så båda blev stressade , jag sa till olivia att försöka ta den , hon  ba: okeej, men ta kameran ! Så kasta hon , och jag va så stressad så jag missa. då fick vi panik. åran flöt längre bort o vi visste inte va vi skulle göra, jag försökte få tag på kamran o Olivia fick tag på åran. jag typ domma mig halva ,för att få tag på den, men sen kom jag på att jag hade mobilen i fickan ,så kasta av mig jackan. sen halka påda i helt xd efter typ 10 min hitta vi den. Sen åkte vi hem . O det rann vatten ur den.. Lyckat va ? :) Meen jag o Olivia är ju smartast (a) Hahaha<3 Heejdå,<3
GRATTIS FJORTISSS :D:D<33 ÄLSKAR DEEEJ <33
<p style=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0