ALLTSÅ, inte Okeej!

Alltså fy nae. nu blir jag irriterad. . jag är sjuk IGEN!! var sjuk hela förra helgen och en heldel under den veckan också.. o så blev jag äntligen frisk.. o Nu?? Slår det till mot halsen igen.. Den är DÖD. känns som jag käkar grus så fort jag sväljer. . o så är jag hängig, ont i huvudet, ont i nacken. Alltså jag blir så Sur. Har verkligen inte tid att vara sjuk Nu.. Det är massa i skolan, prov nationella. . Får inte missa! åh varför blir jag sjuk IGEN! Himla jag..
Ajaa! ska inte klaga mer! hhaha . Var i skolan idag. Vart rätt irriterad på några i klassen. . Fy alltså, det är alltid någon som ska förstöra (nu var det pengar till klassresan som drogs bort). ÅH. . Men annars var det en bra dag. O igår. Var galet glad igår. vet inte varför ! haaha. Och olivias o min FB konversation gjorde min kväll . ."XD". . hahaah ! o ajuste.. jag o johanna kom på massa saker jag är rädd för.. . Haha!! Ja . bra dag igår! men nu ska jag sura lite. . o plugga!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0