alltså detta med rubriker är svårt. . .

Heej! hur är läget?
Här är det bra. toppen. Det händer nog lite på påsklovet trots allt.. skönt! Igår var jag med Olivia, åt glass o satt ute på filt o snackade,mysigt! När hon åkt hem så kom Annie och Lena förbi, prata lite, gick en promenad, sen hem till Lena. var där ett tag. Det var trevligt! Skön dag ändå.. :)
O idag åkte jag in till stan för att träffa Simon och Tintine. Vi åt glass i trädgårdföreningen och snackade lääääänge om allt och ingenting. . Himla Simons samtalsämnen alltså! HAHA. Härlig prick den där Simon.
O ajuste. Jag har de senaste 2 dygnen vart lite klantig, roligt och tråkigt. .
1. Jag o Olivia handlade, o när vi stod i kassan o jag skulle ta mina varor och kassören sträckte fram kvittot, hade jag precis tänkt att jag skulle säga "nej tack" , precis som Olivia nyss gjorde. Men jag var så fokuserad på kvittot så jag råkade svara " Nej Kvittot!" HAAHA! Kassören kollade konstigt på mig. . .
2. Jag gick på toan på Mcdonalds.. Orkade inte betala så tog dörren efter en tjej, o de var släckt då såklart. så lyste med mobilen. Så låter det som jag tappa nått i toan o så kollar jag ,men de var ju mörkt så kunde typ inte se, så går jag o ba " nae, vad skulle det vara? jag har ju mobilen i handen". Så sätter jag mig o ska ta på Solglasögonen, o de var INTE kvar!! såklart hade jag tappat dem.. men jag ville tack gärna inte gå tillbaka o ta upp dem bland skit. . det får någon annan göra..  haha! jag dör. HEMSKT! nu måste jag köpa nya :/.
Snacka om att jag är KLANTIG!!! HAHA . Blää. Dumma mig.
Aja , nu ska jag mysa med ellen och becka. vi har nyss grillat ! :)
Puss
Jag och Noomi i lördags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0