memories

Haft en skön avslappnande helg på bondgården jag bodde när jag var liten. Där min Mormor o morfar fortfarande bor.Jag var där med Judith,Ellen, Elsa,Evelin o Mamma. Vi sov i morfars jätte mysiga stuga.
Det är så skönt att vara där. Det är bland den bästa platsen som jag vet.. Där kan jag bara vara lugn..
Jag o Judith gick upp till ett gammalt träd som vi alltid lekte vid när vi var små.Det väckte så många bardomsminnen att gå där.
genom fårhagen där vi åkt pulka,skogarna där vi lekt militärer o letat skattkistor. öppna skogsdungor där vi byggt kojor o tältat. O trädet.. Trädet där vi byggt gungor,ristat in namn, lekt mamma pappa barn, gråtit o skrattat..
Jag saknar tiden,då allt var så lätt. Jag saknar tiden på Bornäs..
(bild tagen i juli-aug)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0