Stockholm

Heej Hallå! :)
Igår kväll kom jag hem från Stockholm. Har varit där hela helgen, med Maria & Johannes :)
Åkte upp dit själv (för första gången!) i fredags. Amilia mötte upp mig o vi gick o fikade en stund :) Mys! kul o träffa henne igen ! Efter det kom Johannes o vi åkte till dom i märsta( där de bor för tillfället). Vi hade en trevlig kväll!
På lördagen Gick jag O Maria på Stan , handlade lite  :) Visar senare!
efter  det gick vi o åt, gick till SoS church på african café, där vi dansade,åt o pratade! det var kul! :)
Sen åkte vi en sväng till Maria & Isak i årsta :) När vi senare kom hem igen var vi alla 3 helt döda ,så vi satte oss o kollade på Tv o åt massa snacks. tills vi alla somnade i varsin soffa ! haha
På söndagen gjorde vi inte mycket,bara umgicks :) sedan åkte vi till kyrkan, sen Hem!
Idag har jag varit i Skolan, haft NG  o Utv Samtal. Båda gick bra ! :)
(maria & Johannes)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0