Saknad

From my heart.. :
Jag såg denhär bilden på Madde, Josua och mig. Den sista bilden på oss på länge.
Det är nu i asien o reser runt i 1 år och 9 månader.
Jag saknar dem redan något enormt. När ni är hemma fyller ni mina dagar med glädje. Ni är så härliga o underbara. Jag vill bara ha er här. Hjälp,jag gråter nu nästan när jag ser bilden o tänker på att det är nästan 2 år tills jag kan sitta med er o prata, krama om er .
Josua och Madde. Lova mig att ta hand om varandra, ha en underbar resa och tänk på oss. Jag tänker på er, jag ber för er.. Varje dag. Jag längtar att få ge er en lång kram igen. Säga att jag älskar er o ge er en puss på kinden. Åh, vad Jag vill ha er hemma.. nu börjar jag gråta..
Gud är med er ,i allt ni gör.han älskar er ,tar hand om er, o bär er.
Så jag får trösta mig med att han kommer ta er hem välskinnade.
Puss på er,Jag älskar er så mycket, SÅ mycket.
Puss,saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0