kväll med Sofia.

Igår var det sista dagen på temaveckan. då vi redovisade om vårt arbete.(urbefolkningar) Vi hade aboriginerna. Det gick ganska bra .

Efter skolan var jag med Sofia, hemma hos henne o snacka, åt o hade mysigt med ljus o bullar! :) När jag skulle hem för att Ellen behövde sitt busskort, åkte jag halvvägs,sen sa Ellen att hon inte behövde de .hah. Så jag åkte tillbaka till Sofia, åt ,sen gav vi oss av till cafét fräcka fröken. satt där i nån timma eller 2 o snacka om allt o inget. SÅ mysigt!
AH älskar att bara sitta med Sofia o snacka om saker som är jobbigt,som man tänker på o som är roligt. Vi kan sitta i timtal.. Fy va mysigt. hade saknat att ha en sånhär kväll! Puss på dig Sofia, Älskar dig !<3
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, bäst är dom ! vi får verkligen ta och skapa fler ! älskar dej (:

2010-11-02 @ 10:15:54
Postat av: Anonym

Ja! o jag älskar dig (:<3

2010-11-08 @ 20:08:14
URL: http://edithgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0