Fullt upp !

Hjälp tiden går fort. hinner inte med allt. har haft Fullt upp hela veckan .. det här har jag gjort.
Helgen: Stockholm hos härliga Maria o Johannes. Det var en Skön helg!
Måndag: Skola o stanna till utv samtal som slutade vid halv 7..
Tis: Skola o Dans
Ons: varit med Simon Åberg + linghems kyrkan, väldigt trevligt! det var härlig dag! :)
Tors: plugga massa till provet i engelska till idag som jag inte Hunnit tidigare..Usch vd det är tråkigt att plugga..
Idag: skola, Engelska prov, kom hem, var SÅ trött, har sovit ganska lite i veckan ,så Somnade direkt, vaknade vid 8 , hade mys-kväll med famlj. Pizza,godis idol :)
Mina favoriter : Olle, Alice och Waise! :D
Nu är det äntligen helg !
hittade ingen bild, så jag tog denna extremt fina bilden på mig o Sofia från pingst bjärka. Haha!
älskar dig SÅ mycket vännen!<3 :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0