Today Today

Hola!
idag har varit en vanlig skoldag förutom att de var brandlarm,fick gå ut i kylan o stå  ett tag,det var galet kallt!...men men,  Satt kvar till 5 i skolan för att plugga till de sketna matteprovet som är imorgon,som jag fortfarande inte fattar nånting av typ. Hjälp alltså,hur ska de gå! Hoppas Hoppas att jag håller mig kvar vid mitt VG! . Samma gäller fysik som vi har prov på onsdag. Förstår inte mycket. De här är mina svagaste sidor alltså. o så har vi båda samma vecka. . Må gud vara med mig! hah
Jag o Ellen har börjat på fasta från alla sötsaker i en månad frånomed idag. får se hur det går! haha. ska lyckas!.
Juste,jag måste färga mitt hår! världens utväxt...
inget smink, som vanligt nuförtin.. Haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0