Systrar

En syster är en som stöttar, älskar o är med, i ALLT.  En syster finns där när vännerna lämnar. En syster älskar en så enormt så den blir själv förstörd, om man går fel väg. En syster kramar om en när man som mest behöver det, Säger "jag älskar dig" när man känner sig misslyckad, pratar ut med en när något är fel, tar hand om en, skrattar med en, gråter med en, slåss med en, kramar med en, sover med en när man är rädd.
Hur skulle jag klara mig utan mina fina systrar, mer än systrar, bästavänner tom.
Jag älskar er. har gått igenom SÅ mycket med er. Ni betyder så mycket.
Judith och Ellen, jag ÄLSKAR Er.
Haahah oj oj oj. alla dessa bilder väcker minnen. bilderna är hemska, men det får man ta. man kan inte alltid se bra ut ;)
Puss på mina älskade systrar.!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åååh vad sööt du är Edith älskar dig med! du betyder darling! <3 puss jaa systrar är som en choklad kaka! som man inte vet hur mycket man ska äta av eller när man ska ära den men man älskar den otroligt mycket i alla fall! puss kram<3 loove you!

2010-11-09 @ 22:31:25
URL: http://elliiiish.blogg.se/
Postat av: svar till ellen

Hahah. hmm,det var ett konstigt jämförande ,men visst! vi är som en enda stor kladdkaka! hahaah ! :D Jag älskar dig med, du söta lillasyster. <3

2010-11-09 @ 22:37:53
URL: http://edithgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0