Slut på Lovet!

Idag var det dags för skola igen. Efter ett skönt lov!
Har varit med vänner, kusiner, en kväll på youth o firade med familj.
Första dagarna var Sofia här , vi var med lite folk o gick på alternativ.
På tisdagen åkte jag upp till Noomi och Ruth o var hos dem till fredagen,då vi åkte in o träffa de andra systrarna prytz. Det var mysigt! Vi åt så mycket bullar o kakor så jag vet inte vad. o Gick i princip HELA dagen. oj oj . På kvällen gick jag, noomi och Ester till youth med. Träffade min Saknade vän Emma Rydh! åh ,jag önskar jag träffade dig längre. .
Kom hem i lördags ,Maria,Isak,Mia o johannes var hemma, så vi firade isak o maria,som snart fyller år.
Jag älskar att va med familjen!
japp,det var mitt lov..
O,ajuste, Judith har åkt på praktik till Stockholm i 4 veckor. hur ska jag klara mig.. Tur så åker jag dit upp snart!
Har inte mycket bilder från lovet, men här är lite diverse.
isak o maria, en bröllopsbild!
Johannes och Mia :)
Noomi, Ester och Ruth!
Ellen,Judith o jag
Judy.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0