Loppis

Hej .idag åkte jag till Norrköping för att stå på Loppis o sälja för klassen. Stod med Vanessa :). Det gick ganska bra.
Stod en extra timme med Sandy med, den hon skulle stå med kom inte.. Fy vad jobbigt det är när vissa gör mycket för att få komma iväg på klassresa, o andra bryr sig verkligen inte alls. lägger inte ner någon energi. Aja,jag gjorde det för Sandy endå så att..
Men iaf, jag gick själv runt o kolla lite o hitta några grejor! :)
Så glad över väskan! har letat som en skit efter en ryggsäck. o alla kostar minst 300. så hittar jag en för verkligen Ynka 30 spänn! ÄLSKAR att fynda :)!
Väska 30 kr. (den är mycket ljusare än på bilden)
Örhängen clips 5kr
ring 25kr.
Aja,ska sätta mig o plugga nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0