Home again!

Nu är jag hemma från Stockholm!
Saknar det redan! Men det är skönt att vara hemma med!
Idag har jag :
VArit med o lyssnat på bibelskolan,vilket var kul! gillar den bibelskolan starkt! Vill gå där! fick sån lust att stanna ett tag till i Sthlm när jag var där..
Aja, efter åt jag o maria kebab,så gott! sen åkte vi hem o packa,hämtade judith o begav oss hem!
Kom hem,åkte till ikano, åt hemma o hade myskväll med familjen! Älskar dem 
SÅ mycket! aaah! o mamma,pappa,ellen o elsa gav judith presenter, då de inte var med när hon fyllde år. Jätte söta! massa rött från mamma! haha. hon är så söt!
men men, nu ska jag kolla på Romeo o Julia med ellen o Judith. Ellen tjatar så dant... haha!
Imorgon ska jag till bornäs med familj o kusiner. Så kul!
O kanske till alternativ! Får se!
Vi hörs !
man kan inte alltid vara snygg!
Ellen tvingades att vara med på bild.
Judiths presenter från mamma! så söta!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0