Genom allt

Du leder mig genom allt,
du tröstar mig, du bryr dig om,
o du älskar mig, med en kärlek som inte går att förklara med ord.
Tack Gud för att du Alltid finns hos mig. Du är Vägen, Sanningen o Livet.
Jag lägger mitt allt, mitt liv i dina händer.
Du leder mig genom allt,
du tröstar mig, du bryr dig om,
o du älskar mig, med en kärlek som inte går att förklara med ord.
Tack Gud för att du Alltid finns hos mig. Du är Vägen, Sanningen o Livet.
Jag lägger mitt allt, mitt liv i dina händerDu leder mig genom allt,
du tröstar mig, du bryr dig om,
o du älskar mig, med en kärlek som inte går att förklara med ord.
Tack Gud för att du Alltid finns hos mig. Du är Vägen, Sanningen o Livet.
Jag lägger mitt allt, mitt liv i dina händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0