Grattis Bästavän

Idag fyller min älskade bästavän Sofia 15 år!
Så här sofia , får du några ord från hjärtat, i present. (sålänge ;) )
Sofia, Du betyder något enormt för mig. Alla stunder med dig gör mig lycklig. Du är En äkta vän.
Du är en sån härlig människa ,som får mig att le i svåraste tider. Som man kan skratta med i Timmar!
Du bryr dig om o du är otroligt bra på att stötta mig genom allt.
Du är en vän jag vill hålla kvar förevigt.
Jag kommer ställa upp för dig genom allt, stå vid din sida , skratta och gråta med dig, För det är du värd.
Du är värd att lida för. För dom tiderna tas igen av alla bra, underbara minnen o stunder med dig.
Sofia , jag verkligen verkligen älskar dig så otroligt mycket. Det menar jag från djupet av mitt hjärta.
så nu hoppas Jag du får en otroligt fin födelsedag !. Puss ! <3
Hahah, hitta den här bilden på mig o Sofia från 2008, så tänkte att den lika gärna kunde laddas upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0