Bjärka

Kom hem ifrån Bjärka i fredags.
Det var en helt underbar vecka. Jag kom dit utan förväntningar, med bara hopp om en lyckad vecka..  o jag FICK verkligen en lyckad vecka. Jag var orolig att det skulle bli tråkigt för att det inte var så mycket folk, men när jag kom dit insåg jag att Bjärka-stämningen var kvar,ledarna o härliga människorna var kvar.
Kvällssamlingarna var lika härliga som vanligt, dagarna o äventyren var spännande och kul.
Bjärka är en sådan härlig plats, med härliga människor.
Det är så skönt att Komma bort från livet ett tag o bara umgås o hitta på kul, o slappna av.
Det är lätt att glömma hur bra man har det där. Så jag hoppas nu att jag kommer komma ihåg till nästa gång, att jag ÄLSKAR bjärka.
Saknar det redan, vill tillbaka nästa sommar. Längtar redan!
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda k.

asso det var bäst! och jag kom på hur mycket jag älskar alla, haah! :)

2010-07-19 @ 19:25:55
URL: http://theamandatitle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0