vem saknas runt granen?

Vi alla samlas, runt en gran, med mat o klappar, glädje o lycka. Det är så bra. allt är så bra. Det är så mycket kärlek.
Men nånting saknas. En familjemedlem.En bror, en så högt älskad bror.En som inte är hemma på ett tag. inte på 2 hela jular. Du fattas, du saknas. Du är så härlig ,så underbar. Du gör mig så glad.
Josua,du saknas. Det händer så mycket på ettochetthalvtår. Så mycket som jag inte kan dela med dig,nu när du är ute i vida världen.
Jag längtar så tills ni är hemma. att få krama om dig. att få visa hur mycket jag älskar dig.
Jag fäller några tårar, för jag Saknar o Älskar dig så..
Jorden runt
Jorden runt
Josua o madde, lova att ta hand om er. o kom hem snart. Det kommer gå fort,måste gå fort!
Gud bär er. Kärlek till er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0