Sålt hunden!

Igår såldes vår gigantiska hund. Sessan. Som vi haft i ca 1 o ett halvt år. Hon är jätte stor. tar upp hela huset känns det som ibland. Hon dregla,var ivägen, bautastor, äcklig . . haha ! så för mig gjorde det inget. . , Nästan inget.
Visst känns det lite tomt. .  ohon hade sin egna lilla charm. Mysig o ville vara med. Hon bara fanns där. . Så det var lite synd. men det var nog mer fördelar att hon såldes. Ett äldre.trevligt par köpte henne för 6000kr.
Ett tag hade vi tänkt ge bort henne. . haah !
Men , HEJDÅ då hund. gillade dig lite! haha.
haha, nu känner jag mig lite elak. jag gillar pengarna . . o knappt hunden. .
JO,de gör jag visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0