Julhandla is FUN

HEEEJ!
Sitter här o glor, när jag borde plugga. . men orkar inte. får se hur de går på provet imorgon istället.
Kunde inte åka till skolan idag. Jag o Ellen stod o väntade på tåget i över en timma. 4 tåg kom inte! så vi åkte hem när det ännu en gång sa att den skulle bli sen, i en halvtimma till!! o det var jätte kallt o proppfullt med människor i väntsal o perrong.
Så vi åkte hem, satte oss vid TV:n med varm kopp te ,med tjockt duntäcke o glodde på Sagan om de två tornen!
Det var mysigt! Senare har jag pluggat lite, segat, varit på Ikanohuset o handlat julklappar (är snart klar!) o kommit hem o sattit mig vid datorn. nu sitter jag här,men ska ta på mig mjukiskläder, gå o äta kvällsmat o kolla igenom matten innan jag lägger mig..
Så , GODNATT!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0