Heej!

Sitter hemma o kom hem från skolan för ca 2 timmar sen. var kvar ett tag , o plugga o sydde  i  slöjden.
Men ska fortsätta plugga . om jag orkar. ucsh ! men det är bara denna vecka kvar. .
Idag har vi haft lucia. Jag gick Lucia. det gick helt okeej! dagen har varit helt okeej!
I helgen ska familjen till Stockholm på Julfest. det ser jag fram emot!
Men Stockholm är nog lite uppskrämt. . Om ni inte redan hört om självmordsbombarn. Det är så läskigt. att det har inträffat i sverige. vårat älskade land. . Men vi hoppas o ber att det inte sa inträffa igen!
Jag blev väldigt uppskrämd av detta när jag hörde om det häromdagen. Tyckte det var så obehagligt o läskigt.
Så jag tackar Gud för att han gett mig hans ord,hans bok.
satt i kyrkan o slog upp detta , i rätt stund!
Och när ni hör om krig och uppror, bli inte förskräckta .
Luk 21: 9.
Tack för detta ,Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0