My birthday!

Heej! Idag är det min födelsedag! :D

Jag väcktes imorse av att min familj kom in o sjöng för mig o gav mig frukost på sängen! :) Fick då även lite presenter!
Sen var jag i skolan. Där sjöng dom med för mig ,haha :) jag slutade klockan 2 o åkte direkt hem o började med tårtan. Klockan halv 5 kom några fler syskon o morfar , o brorsfru med föräldrar. vi åt tacos o sedan tårta:) det var väldigt mysig. Trots att jag blev väldigt stressad eftersom jag stod för det mesta,både mat o tårta, som jag skulle hinna med på nån timme eller 2. Men tillslut gick det bra ändå ,min kära bror kom till undsätting i panikens stund,haha!

Jag fick lite småsaker, som jag kanske hinner lägga upp bild på snart, men inte ikväll.
Jag fick inget jätte stort av mamma, pga att jag redan fått en present(ullaredresan i sommras). Men jag fick bla presentkort,örhängen,linnen,halsband,ögonsmink,kakbok,nagellack,godis,pengar o lite grejer till som jag inte minns just nu..
NOW I'M 15!! haha. känns inte som så stor skillnad dock.. har känt mig som 15 ett tag :) haha!
Idag firade jag bara med familj, så vill nog ha lite firande med vänner med  också snart,så hoppas det blir av!
Aja,jag är nöjd med min dag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0