its raining.

HELLO..
idag skulle vi men högstadiet till skärblacka för o göra aktiviteter o lite..
Men imorse så vart det krångel.. Vi hade bara ett busskort, så kag skulle behöva åka o köpa ett. men jag skulle förmodligen inte hinna. men plus att det skulle regna idag, o jag är väldigt förskyld,så jag ville inte springa i regn o utsätta mig för ännu värre förskylning. Så  jag valde att stanna hemma istället. Eftersom det ändå inte var jätte viktigt o det löstes med busskortet då, o jag behöver inte bli mera sjuk!
Oh det är så jobbigt att det regnar hela tiden.. vart försvann sommaren.. det är ju snart september!!
Hjälp vad jag får panik när jag ser det dåliga vädret, o det blir kallare.. Jag vill INTE ha vinter!
men men! Om några timmar ska jag ta en fika på stan med Simon! Kult! :)
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

när du svarar på kommentarer , går du nog in på din egen blogg och svaara som om du skriver en kommentar till dig själv :P tror jag (=

2010-08-26 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0