Hemma,en stund

Hjälp,man hinner verkligen inte skriva på sommarlov!
Men nu får jag ta mig lite tid till o skriva lite.
I Fredags kom vi hem från pingst bjärka. Vi kom dit med väldigt höga förväntnigar, men när vi kom dit insåg vi  snart att det nog inte var lika kul som vi trott. Men men, det fanns stunder man inte ville missa med :) För vi lärde känna lite folk. det var kul! :)
I Lördags Gifte sig min äldsta bror Isak. Det var ett fint bröllop, man fällde nån tår:') Festen var också väldigt kul! :)
Jag höll ett litet tal med :) Jag önskar dom all lycka,det fina brudparet!
Åh,jag älskar bröllop! :'D
Igår var det presentöppning o restätning!:) det var mysigt,trots att man var extremt trött!
Idag är det packning som gäller, för vi ska iväg på kanotsemester med HELA familjen,för en gång skull!
Jag hoppas det blir en helt underbar,oförglömlig semester.
älskar min familj!
Hade så bra!,puss
Här är nån bild från bröllopet :)
(Familj,med fruar!)
(dn går tyvärr inte byta håll på,.. :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0