God created the world

Jag ser ut över landet och förundras av Hur det är skapat, så noggrant,så korrekt. Allting stämmer in. Allting passar ihop.
Allting har en mening, ett syfte.
När jag ser detta kan jag inte förstå hur man inte kan tro på att en Gud finns, En gud som skapade allt det vackra.
Hur kan man inte tro att detta mästerverk,denna skapelse inte har en skapare.
En som planerade alltihop, o gjorde allting så omåttligt vackert.
Vår jord är ett tecken på att en Gud existerar, bevis på att han finns och vill oss väl,
Bevis på hans stora kärlek till oss.
Jag ser ut över landet och förundras av Hur det är skapat, så noggrant,så korrekt. Allting stämmer in. Allting passar ihop.
Allting har en mening, ett syfte.
När jag ser detta kan jag inte förstå hur man inte kan tro på att en Gud finns, En gud som skapade allt det vackra.
Hur kan man inte tro att detta mästerverk,denna skapelse inte har en skapare.
En som planerade alltihop, o gjorde allting så omåttligt vackert.
Vår jord är ett tecken på att en Gud existerar, bevis på att han finns och vill oss väl,
Bevis på hans stora kärlek till oss.

Kommentarer
Postat av: sooooooofia

WOHO , jag är inne på din blogg shalalallala ! ne men du , jag tänkte på att du och jag har så olika bloggar, du skriver mer fina texter medans jag lägger ut inlägg om saker jag vill ha och kläder och de :P men titta här , nu får du en riktigt lång kommentar!de va huggarn. men ska vi bli bloggbästisar eller yeeeeey ! Ska vi satsa på blogg livet och tjäna miljoner kanske :P ? Eller slå ihop en blogg och tjäna massor TILLSAMMANS ? blogg har allt liksom. men va tycker du om min blogg då ? :P för att ha nåt att säga , ne nu ska jag sluta skriva , men du jag tror jag får pris för längsta kommentar på den här bloggen va ? puss på dig du är fin !

2010-08-25 @ 21:24:11
Postat av: Ludwig

Såå rätt!

2010-09-04 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0